środa, 20 lutego 2013

Cukierachy!!!!


                                         

                                        UWAGA!!! BEDZIE DOKLADKA!!!!

Warunki zabawy:

-komentarz pod tym postem
-informację o moim Candy na swoim blogu w postaci podlinkowanej fotki.


Osoby, które nie posiadają bloga także mogą wziąć udział w zabawie, proszę w takiej sytuacji o adres e-mail w komentarzu.

Zapraszam serdecznie do zabawy


Losowanie odbędzie się 01.04.2013 :)

1-sze losowanie Big Skot
2-gie losowanie reszta :)






356 komentarzy:

1 – 200 z 356   Nowsze›   Najnowsze»
BUBAart handmade pisze...

No to ja oczywiście BUBAart :) Pozdrawiam Sabina

bryzia pisze...

ale serweteczki cudne sporo tych cudów więc jak tu nie chcieć ich mieć :) info. ba pasku bocznym o candy pozdrawiam
http://ahibald.blogspot.com/

Klaudia/Kszp pisze...

Zapisuję się :)

Anonimowy pisze...

To ja też się ustawiam :)
Zula.Zula1wp.pl

eMKa pisze...

I ja!` I ja staję w kolejce :)) Podlinkowana footka na pasku bocznym :)

Pozdrawiam
Magdzik
http://cudenkowo-madeleine.blogspot.com/

Alicja w krainie papieru pisze...

Jakie cudeńka i ja się ustawiam do kolejki :))

Kalina pisze...

Nie mogłam przejść obojętnie, ale cudne cukierasy przygotowałaś, aż mi ślinka cieknie :)

Anonimowy pisze...

Takich słodkości sobie nie odmówię
Beata.Martyna@wp.pl

Kinia pisze...

jakie cudeńka :) pobawię się z miłą chęcią :)

Kuleczka pisze...

Cudności! Dołączam i ja :)

Szalona ;) pisze...

no pewnie że staję w kolejce:D

adziamar pisze...

Ciekawe czy tym razem mi się poszczęści
wspaniałości
Pozdrawiam

Renikaa pisze...

Witam :)
Warunki spełnione. Przyłączam się do zabawy i chociaż szczęśliwa 13 już zajęta to liczę, że w pobliżu też będzie szczęśliwie :)

Pagata pisze...

Oto jestem Pani:) Chce wszystko,co na zdj i to ,czego jeszcze nie wrzucilas :) i to co dol ozysz jeszcze przed wysylka lol
boszzz...jak ja wyglądam teraz ;P

Offca pisze...

ale słodkości...
ustawiam się w kolejce

Ha_Be pisze...

To i ja się ustawiam w kolejce... matko... jak ja na to czekałam... odkąd zapowiedziałaś, że będziesz oddawać :)
U mnie na pasku bocznym :)
Pozdrawiam!
http://ryzmydloipowidlo.blogspot.com/

Myszka pisze...

Ależ cudne cukieraski :) ja też się ustawiam

IKARTKI pisze...

O maj Gudnes:) Ale by mi się przydał big shot:) Jej, ale fajnie że jest do wygrania:)

Pozdrawiam serdecznie:)

Edyta pisze...

Ale słodkości! Staję w kolejce :)

barbarahaft pisze...

słodkie cukierki, chętnie ustawię się w kolejce...

Anonimowy pisze...

Dobre wieści szybko się roznoszą :)Początkująca,z pewnymi sukcesami, aczkolwiek nieblogująca (jeszcze) adeptka sztuki scrapu:)
Pozdrawiam - Ela :)
elzbieta_pa@o2.pl

iluszka pisze...

Cudne cukierachy,mam na nie wielką ochotę ;-)

Jagoda pisze...

http://rekodzielo-jj.blogspot.com/

Cudne dzieła! pozdrawiamy :)

white.sheep pisze...

i ja się zapiszę.Przydałaby mi się i maszynka i wycinanki.U mnie same braki w materiałach :).Pozdrawiam
http://allaboutmypassions.blogspot.com/

Iliana pisze...

Ojejku jak ja bym chciała strasznie wygrać u Ciebie! Jednak z moim szczęściem szanse są marne... :( Ale próba nie strzelba, więc się zgłaszam :)
Banerek wstawiłam na boczny pasek mojego bloga (http://bizuteria-wg-iliany.blogspot.com/)
Pozdrawiam
Iliana

Unknown pisze...

Z przyjemnością biorę udział w Twojej zabawie:) Nagrody są tak wspaniałe, że już trzymam za nie mocno kciuki:) Pozdrawiam gorąco:)
http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

Monia pisze...

Z przyjemnością staję w kolejce :) Info na pasku bocznym http://madebymonia.blogspot.com/
Pozdrawiam :)

ela107 pisze...

Słodkości :) więc i ja się zapisuję!

maikowa pisze...

Ustawiam się w kolejce!

Natalia Radwańska pisze...

Piękne nagrody przygotowałaś! No i oczywiście baaaaaardzo przydatne. :)
Zapisuję się i trzymam kciuki. ^^

joolaa pisze...

muszę powiedzieć, ze mi dech zaparło, a potem nieomalże język sobie przydepnęłam na widok tych cudności! oczywiście grzecznie do kolejki staję z nieśmiałym marzeniem, że może...
pozdrawiam! i zapraszam do siebie :))

J.Dark pisze...

Od dawna marzy mi się Big Shot.. nie mogę przegapić szansy więc ustawiam się w kolejce :))
banerek na http://jdarkhandmade.blogspot.com/ pozdrawiam cieplutko!

Unknown pisze...

postanowiłam się odchudzać w tym roku, jak co roku:D zresztą, ale Dziewczyny jak można oprzeć się tym słodkościom, spróbuję szczęścia w krainie słodkości
no i big shot!!!!!!!!!!och!!!!!
pzdr
Ka
http://scrapkards.blogspot.com/

Unknown pisze...

postanowiłam się odchudzać w tym roku, jak co roku:D zresztą, ale Dziewczyny jak można oprzeć się tym słodkościom, spróbuję szczęścia w krainie słodkości
no i big shot!!!!!!!!!!och!!!!!
pzdr
Ka
http://scrapkards.blogspot.com/

el pisze...

ojoj .... BS to chyba byłoby zbyt piękne ale można pomarzyć .... i czekać na swoje szczęście ... może właśnie do mnie się uśmiechnie ...

elpimpi pisze...

WOW!!!! Oddajesz różowego monstera???!!! Ta maszynka śni mi się po nocach!!! Marzenie!!! Bardzo bardzo bym chciała!!! ♥ PS. Info na pasku bocznym! :-)

Unknown pisze...

Piękne rzeczy oferujesz, więc zapisuję się! Nie może być inaczej:)
Kasia
kasiamic1@o2.pl

Kwiat_wisni7 pisze...

ja również chętnie się zapisuję na takie cuda :)))

pozdrawiam, Kwiat_wisni7

Unknown pisze...

...własnym oczom nie wierzę :) Cudowności, zgłaszam się i ja!
Ściskam mocno i zapraszam do siebie :)

Unknown pisze...

O Boże jakie Candy!! Oczywiście, że się zgłaszam nie mogłabym przepuścić takiej okazji:)
Banerek na pasku bocznym http://17blondynka.blogspot.com/
Pozdrawiam

tajemnicza18 pisze...

super cukierasy ! :)
oczywiście staję w kolejce ;d
banerek jest na pasku bocznym http://tajemnicza18.blogspot.com/
serdecznie pozdrawiam :)

[Kasia] pisze...

Ach jakby tak mieć szczęście być wylosowaną :) smerfnie się zapisuję :)

Monika pisze...

I ja grzecznie do koleiki się ustawiam:)
Info na blogu monia0083.blox.pl
Pozdrawiam srdecznie

wiola_c pisze...

Staję grzecznie w ogonku. :)
pozdrawiam
Wiola
wioletta.jc@wp.pl

Olenkaja pisze...

O jeju ile pięknych wycinanek! nie mogę przejść obojetnie :) pozdrawiam olenkaja.blox.pl

Kreatywny Zakątek (huanita7) pisze...

Nie żal Ci się rozstawać z maszynką? :) wiele osób dałoby się za nią pokroić :P ja staję ze względu na te cudowne wycinanki :) Pozdrawiam :)

ABRA_ABRA pisze...

Kreatywny Zakątek (huanita7) ja mam 2 maszynki :)1 od roku lezy i jej nie uzywam :)

Unknown pisze...

Takich cukierków jeszcze nie widziałam :)Ustawiam się w kolejce :)kaasaii66@gmail.com

Pozdrawiam

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
swiatmagdy pisze...

To i ja się ustawię w kolejce. Może mię się poszczęści ;) Lecę kombinować z linkiem :)

http://swiatmag.blogspot.com/

Iśtar pisze...

Zapisuję się oczywiście.
Mój blog
http://hrabina-margott.blogspot.com/

Trojanda pisze...

Z przyjemnością i ja spróbuje szczęścia :) Pozdrawiam serdecznie :)

dorota24680 pisze...

Ale super candy. Ja nie mam takiej maszynki i na razie nie mogę jej kupić, a więc warto spróbować.

Justyna Jesse L. pisze...

O ja Cie! Takiego CANDY jeszcze nie było. Wspaniałości! Zapisuje się i z niecierpliwością czekam na wyniki :)

Daria♥ pisze...

Cudne!!! ja też się zgłaszam. www.rekomastworzone.blogspot.com

Magda pisze...

Ale świetne cukierasy!!też się zapisuję;-)
malami120@gmail.com

ivonno pisze...

Przyłączam się i Ja:-) Może tym razem...

Anonimowy pisze...

Ustawiam się w kolejkę po te cudeńka i czekam cierpliwie, może szczęście dopisze, pozdrawiam :) Jola
jotka1961@wp.pl

Anonimowy pisze...

Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
quiteja@interia.eu
Pozdrawiam :)
Magdalena

Gosia pisze...

Lubię czasem zrobić jakąś karteczkę i takie przydasie byłyby bardzo mile widziane:) Chętnie ustawię się w ogonku:)

Unknown pisze...

Ja też się ustawiam, świetne candy!!! Zapraszam do mnie.

Unknown pisze...

Ja także się zgłaszam :)
Info o candy na moim blogu:
http://made-by-karolaa.blogspot.com

aa_dorota pisze...

Ale niesamowite nagrody!!!
Ustawiam się w kolejce

Alicja pisze...

Wspaniałe nagrody przygotowałaś! Oczywiście ustawiam się w kolejce i zapraszam także na moją rozdawajkę. Pozdrawiam serdecznie:)

frezja pisze...

istny raj dla takich bezmaszynkowcow jak ja...:D
uszy do gory, kiedys na pewno i ja zakupie BS..:D poki co, sie zapisuje, a zdjecie wisi na http://fioridifantasia.blogspot.it/
pozdrawiam :D

frezja pisze...

uuuuuuu, alez slepawa jestem, na losowanie BS tez oczywiscie sie pisze!!! :D sorry za balagan :D

Kasia B. pisze...

O rany jakie słodkości !!!!!
i ja ustawiam się grzecznie w kolejce
Pozdrawiam:)

Anonimowy pisze...

Wspaniałe upominki! Z przyjemnością dołączę do zabawy! Jednocześnie zapraszam do mnie na słodkości:)
pozdrawiam

Cudaczek pisze...

Fiu, fiu, prawdziwa bomba kaloryczna!
Pozdrawiam i ustawiam się w kolejce :)

klamaja pisze...

Ale cukierasy :O i ja i ja się zapisuje :D info na pasku bocznym oczywiście.
Pozdrawiam ciepluchno... Kinga
klamaja.blogspot.com

mar_ka pisze...

I ja stanę w tej bardzo długiej kolejce

asia3city pisze...

Mam nadzieję że to nie jest prima-aprilisowy psikus :) i ja się ustawię może mnie w taki dzień dopisze szczęście

Kaśka pisze...

Nie mogę się oprzeć takiej pokusie i zapisuje się na słodkości :)

Asia3city pisze...

mam nadzieję że 1.04 to nie prima aprlilis :) Ja też stanę w ogonku. Post informacyjny TU

Anonimowy pisze...

o radości .... moim oczom nie wierzę, zrobiłaś zamieszanie swoim candy tyle słodkości !!!
link na pasku bocznym!
www.palipaspa.blogspot.com

Kasia pisze...

ustawiam się i ja w kolejce :)

onka15 pisze...

Ustawiam się i ja w kolejce wiadomość na pasku bocznym o candy

Unknown pisze...

Witaj.
Trafiłam tu przypadkiem.
Z chęcią zostaje na dłużej.
Bardzo chętnie wezmę udział w Twoim candy. Świetne rzeczy chcesz oddać.
Banerek zamieszczony u mnie na blogu w lewym pasku bocznym. http://chabrowapanienka.blogspot.com/
Zapraszam serdecznie na moje candy scrapowe z motylkami z dziurkacza Marthy Stewart.

vena7 pisze...

Z wielką ochotą tu zaglądam ..Tyle słodkości ..Może wycinanki do mnie przylecą ..

Anonimowy pisze...

Przepiękne. W sam raz do tworzenia cudów i jeszcze większych cudów. Poproszę uprzejmie ;)
wascin[at]interia.pl
Gosia W.

Czarna dama pisze...

O mój Boże marzę o takiej maszynce już od dawna, niestety na razie nie mogę sobie na nią pozwolić :( Dlatego od razu staje w kolejkę i trzymam kciuki żeby to mi dopisało szczęście...

Anonimowy pisze...

Jeśli nie zostawię komentarza, to nie wygram na pewno. A jak zostawię, to być może:)). Więc zapisuję się i czekam w dłuuuugiej kolejce.
Pozdrawiam
Agnieszka
agnieszka2101@gmail.com

Edyta pisze...

Ulala ależ cukierasy przygotowałaś :))) Muszę spróbować szczęścia. Pozdrawiam serdecznie :)

Anko pisze...

Ależ piękne prezenty, zgłaszam się do zabawy i liczę na szczęście.

Unknown pisze...

Oj znalazłam kilka Candy na 1 kwietnia,a to data moich urodzin i imienin więc może szczęście mi dopisze:) zgłaszam się:)

Anonimowy pisze...

Witam.
To i ja spróbuję szczęścia, ale nawet jak nie wygram to tyle fajnych linków w jednym miejscu to też wygrana :-).
Pozdrawiam
elwirka@onet.eu

Pasje Justychy pisze...

hoho jakież wspaniałości rozdajesz, nie może mnie zabraknąć w kolejce po TAKIE cukierachy,
banerek podpięty, pozdrawiam serdecznie
http://pasjejustychy.blogspot.com/

Unknown pisze...

Grzechem byłoby przejść obojętnie obok takich słodkości.

szaramycha pisze...

ciasno tu, ale może znajdzie się jeszcze miejsce?

pomieszane-poplątane pisze...

Ależ tu pełno słodkości:) mmmmm... Szybciutko głaszam się i już lecę wkleić banerek:)

miesz-Anka pisze...

Dopisuję się i ja do listy osóbek mających chrapkę na słodkości ;) Być może szczęście uśmiechnie się do mnie ;)
Pozdrawiam

marciulaTOja pisze...

Ja też chcę mieć takie coś :)Zapisuje się :)

sosnowygaik pisze...

I ja chętnie przyłączę się do zabawy. Pozdrawiam:)

Shraddha pisze...

zapisuję się :)

drzeryj pisze...

Zgłaszam się również chętnie :)

Mariolka... pisze...

Jak wszyscy to ja też!
Ustawiam się i grzecznie czekam na losowanie:)

Chuda pisze...

Ustawiam się w kolejce, a zdjęcie na blogu mytopea.blogspot.com
:)

Anonimowy pisze...

Ustawiam się również w kolejce :)
takie cudeńka, że aż sie chce stać taką długaśną kolejkę :)

Agnieszka pisze...

Lista strasznie długa, ale może się uda...
Link na moim blogu:

http://moje-handmade-hobby.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

O MATKO O MATKO O MATKO O MATKO!!!!!!!! jakież cudowności!!! Big Shot to jedno z moich największych marzeń, a na taką ilość scrapków oczy same mi się śmieją :D trzymam kciuki mocno, mocno, żeby się udało, a banerek zamieszczam w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy"
pozdrawiam cieplutko :)
http://oliwkowepasje.blogspot.com/

skok.na.szafe@gmail.com pisze...

Ustawiam się w kolejce :) marzą mi się takie scrapkowe cuda
http://skoknaszafe.blogspot.com/
Ewa

Fiołeczek pisze...

I ja wpadam! I ja!
Banerek w bocznym pasku na www.fiolkowewzgorze.blogspot.pl

Buziaki
Fiołeczek

MammaMai pisze...

marzę o BS od dawna, inne cukierki też mnie zadowolą. zakatekniezwyklychpomyslow.blogspot.com

Evebellart pisze...

I ja z miłą chęcią dołączam do kolejki :) Cudowne Candy!!!
Banerek u mnie: http://evebellart.blogspot.com
Pozdrawiam :)))

Tenshi pisze...

Równiez ustawiam się w ogonku :)
Banerek na www.poznanoca.blogspot.com

Lineee pisze...

Zapisuję się z haftyline.blogspot.com

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Witam serdecznie,

wspaniała nagroda, oj wspaniała, zwłaszcza dla kogoś takiego jak Ja:)rozpoczynająca przygodę ze zdobnictwem , na chwilę obecną nie mam nic, jedynie to klej Magic ;))więc przydałoby się mieć to co powoduje,że kartki stają się arcydziełami...:)-Sporo cudów, cudeniek, fantastyczny warsztat pracy. Ustawiam się grzecznie w kolejce i Ciepło pozdrawiam obserwując bloga:))Zapraszam do siebie na parę chwil:)

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Witam serdecznie,

trafiłam tutaj dzięki pewnej Miłej osóbce,która podesłała mi linka do tego bloga. Ja dopiero rozpoczynam moją przygodę ze scrapbookingiem więc to co przygotowałaś do wygrania to jest dla mnie jak wygrana w totka-idealny prezent!Póki co nie mam nic, więc... Wygrana byłaby nielada wyzwaniem dla mnie. Zobaczymy. Blog piękny, prace piękne.Dodaję do obserwowanych aby oglądać Mistrzów do naśladowania. Ustawiam cię cicho w kolejce i zapraszam na mojego bloga.Może tam coś znajdziesz dla mnie.Pozdrawiam serdecznie

Karkakg pisze...

Strasznie dużo już osób przede mną ale nie mogę przejść obojętnie ;)
Zapisuję się i ja, candy przecudowne :)

Karola B pisze...

Ja też chcę! kuszące te Twoje cukieraski:) pozdrawiam

Ewelina pisze...

WOW.
Świetne candy, ja o maszynce moge tylko pomarzyć i każde wycinanki zawsze chętnię przygarnę. Pozdrawiam
www.ewelina-scrap.blogspot.com . Fotka na pasku bocznym.

ewinka pisze...

Stanę sobie na końcu kolejki z nadzieją :-)))

mośtynka pisze...

Świetne candy ,stanę i ja a może...choć data losowania bardzo intrygujaca ,w prima a prylis...
Pozdrawiam i zapraszam do siebie

Elżbieta pisze...

Świetne, bogate candy, też chętnie wezmę udział w zabawie:) Pozdrawiam

marcela831 pisze...

Jakie słodkości jeszcze nie widziałą kakiej ilości :) banerek na pasku bocznym http://robotkowaszkatulka.blogspot.com/ pozdrawiam

Marta pisze...

Fantastyczne cukieraski staję grzecznie w kolejce i trzymam kciuki za ten prima-aprilisowe losowanie . pozdrowienia

BrryŚKa-) pisze...

Oczywiście, że się zapisuje
http://papierowe-podworko.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

raj! bogactwo! ustawiam się w ogonku:)pozdrawiam serdecznie Ania

mirosek pisze...

Jakie cuda!!! chętnie zaopiekuję się maszynką lub wycinankami :)
Cieplutko pozdrawiam :)
http://mirosek.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Cudnie, w końcu te dziewczyny co nie mają bloga mają szansę na candy, a ja wsród nich. Staję w ogonku. Ale pysznie. :D
manieczka111@wp.pl

Anonimowy pisze...

łooołł co zapiekne candy , ale mozna poszaleć , wiec staje w kolejce dziob81@poczta.fm

Unknown pisze...

Piękne rzeczy i jak tu nie stanąć w kolejce nawet takiej długiej >POZDRAWIAM obserwuje jako Iwona M.

Kabis pisze...

Jej nie można przejść obojętnie obok takich cudnych rzeczy!! Grzecznie ustawiam się w kolejce:) banerek na pasku bocznym mojego bloga http://kabis-kartki.blogspot.com/

nitus pisze...

Cukieraski super akurat dla poczatkujacej scrapujacej pozdrawiam, warunki spełnione.

cohenna pisze...

Staję grzecznie do kolejki :)Trzymam kciuki hehe za siebie i każdą z was :P moze uda mi się wygrac przydasie :)

Danusia pisze...

Szanse mam marne, ale zapisuje się, bo kto nie ryzykuje, ten nie ma ..
Pozdrawiam

Unknown pisze...

Najbardzije zauroczyly mnie te serwetki. Pozdrawiam

marei17@poczta.fm

Unknown pisze...

Bomba! Naprawdę fajne wykrojniki i inne cudeńka. Zapisuję się oczywiście.
Pozdrawiam cieplutko i wszystkiego dobrego :)

weronkaa84 pisze...

Z ogromną przyjemnością dopisuję się do kolejki:)

perelka111 pisze...

nikłe szanse..ale warto sprobowac..zwłaszcza ze nie mam masyznki a te serwetkowe wykrojniki mnie rozbrajają:)))

Agata pisze...

Ale cudeńka przygotowałaś! Ustawiam się w kolejce

Halina pisze...

Super cukierasy staję i ja. Pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

Ale niesamowite cukiery, ustawiam się w kolejce z lubością;-D. Pozdrawiam serdecznie.

gagatek pisze...

Tyle wspaniałych cukerasków - to już prawie słodkości na kilogramy :-)
Z ogromną ochotą staję w długiej kolejce.

Angi pisze...

Rewelacyjne candy. Tyle słodkości, że nie można przejść obojętnie obok nich ;)

Unknown pisze...

Przysiadam, aby pomarzyć. Zapisuję się, aby dać szansę marzeniom. ^^ Z radością w kolejeczce się ustawiam i ciepłe, wiosenne pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam. =)

Anonimowy pisze...

Onieśmielona ustawiam się w kolejce. Towarzystwo doborowe, więc z przyjemnością postoję.Cieszę się, że odkryłam Twojego bloga.Pozdrawiam,
ewa.galazka@wp.pl

niezwykły zakątek pisze...

myślę że nie ustawić się to grzech !! :) żeby nie grzeszyć trzymam sama za siebie kciuki :) wspaniałe cukieraski !!

Sylwia pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Sylwia pisze...

oczywiście biorę udział choć z moim szczęściem ale spróbować można:) jak zobaczyłam Big Shot to myślałam że to sen dopiero zobaczyłam nie dawno jakie cudeńka można z niego zrobić a na moją kieszeń niedostępny czekam z niecierpliwością na wyniki i czy mam kciuki sylwiafigura1031@wp.pl

frankie_shtein pisze...

Zgłaszam się. http://scrapbookingkartki.blogspot.com/

Ewelina Nowak pisze...

ja też się zapisuję na losowanko:)

Beata pisze...

Ależ cukierachy!!!!
z ogromną przyjemnością dołączę do zabawy!
www.madewithmarmelade.blogspot.com

Olu pisze...

Super cukierasy!
Biorę udział :)
pozdrawiam,
Ola

warsztatura.blogspot.com

Świat według Basi pisze...

pozdrawiam i zapisuje się

Ania Bąk pisze...

to może jeszcze ja się dopiszę ;)
zdjęcie z linkiem na pasku bocznym ;)

ania.n pisze...

Witam i jak moge to stane po tyle slodkich wycinanek.Sa przepiekne i nie sposob pominac tak slicznego candy.
ania_reg@poczta.onet.pl

Alicja pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Alicja pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Alicja pisze...

Ja również mam chętkę:) Pozdrawiam gorąco
rogalska.alicja@gmail.com

Anonimowy pisze...

Wspaniałe słodkości, aż duch zapiera. Po raz pierwszy w życiu biorę udział w takiej zabawie. Może los uśmiechnie się do początkującego? :))) Pozdrawiam serdecznie
marinasp@op.pl

magdalenardo pisze...

Yyyyy no oczom nie wierzę!!!
To chyba jakiś kawał na Prima Aprilis!!!
Big Shot do wylosowania??? Przecież to ucieleśnienie największych marzeń każdego scrapowicza!!!
Gdybym go wygrała to przez rok codziennie robiłabym choć jedną rzecz dla innych :p
Oczywiście wycinankami też się się zadowolę... no bo jak się z nich nie cieszyć jak się nie ma Big Shota :)

Ufff aż mi się ciepło jak zobaczyłam to co widzę :)

Ustawiam się grzecznie w kolejce i liczę na szczęście :)

Banerek na www.magdalenardo.blogspot.com

Anonimowy pisze...

no to słodkości :)
craft-bazarek.blogspot.com

Polly pisze...

Oj...takich cukierasów ominąć nie można.... stoję w kolejce... Pozdrawiam serdecznie..

kigabet vel Ki pisze...

byle wygrac haha ...... no bedzie to szczęściara ....

Nika pisze...

Jakie cuda:-))))))) Szybciutko ustawiam się w kolejce
Pozdrawiam serdecznie

barbaratoja pisze...

U la la, koniecznie muszę się zapisać;-)
http://barbaratoja.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Choć to pewnie "Prima Aprilisowy" - joke (bo Big Shot, to nie to samo co Big Skot), ale i tak ciepło pozdrawiam i w kolejce się ustawiam. :)
max_ks@interia.pl

MałaMi pisze...

Aż mi się oczy zaświeciły jak wszystko zobaczyłam :)
Mój blog z banerem: www.malaa-mi.blogspot.com

Dessire Art pisze...

Piękne candy
banner umieściłam na blogu
www.dessireart.blogspot.com

Pozdrawiam gorąco, otoczona sniegiem czytelniczka :))

JoLis pisze...

Witam:) jakie smakowe cukieraski:) z miła chęcia zapisuję się na takie słodziaki:)
pozdrawiam njebiesko:)

Joanna pisze...

w pierwszej chwili myślałam, że przygotowałaś BS do wygrania, ale jak zobaczyłam, że losowanie 1.04 to już jakoś zaczynam powątpiewać ... bo to by było zbyt piękne ... ustawiam się jednak w kolejkę bo przydaśki super, aczkolwiek na BS to jestem chętna jak nie wiem co! :P pozdrawiam, info o candy już na blogu

awona_73 pisze...

Śliczne scrapki i wycinanki - zapisuję się :)tego nigdy dość ;)
Pozdrawiam :)

danutka pisze...

Cukierasy przepyszne:) Oczywiście ustawiam się do kolejki:)

ABRA_ABRA pisze...

Dziewczyny z ta data to faktycznie smiesznie wyszlo :D

Made by Aisia pisze...

Z przyjemnością ustawiam się w kolejce:-)

Urtica pisze...

Ojej, w takiej kolejce szanse żadne, ale spróbuję szczęścia.

Kasia :) pisze...

Kolejka długa bo i cukierasy kuszące,pozdrawiam i grzecznie ustawiam się w ogonku
http://kramikowecudakatarzynki.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Ojoj...I ja się zapisuję choć lista baaardzo długa. Wspaniałe cukieraski!!!! Od dawna marzy mi się Big Shot, ale jakoś funduszy brak, dlatego też gdyby udało się wylosować właśnie mnie to byłaby to dla mnie jak wygrana na loterii. Pozdrawiam cieplutko - Jolka. Nie mam jeszcze bloga, dlatego zostawiam maila: jolanta.janas@wp.pl

Unknown pisze...

Ja tez stanę w tej wielkiej kolejce po szczęście :)
http://obcapodslaskimniebem.blogspot.com/

Basik pisze...

Jakie cudowności.
Moje pierwsze Candy, może mi się poszczęści, jeszcze nie mam bloga dlatego zostawiam maila barbarahartman86@gmail.com

Terenia pisze...

To dopiero materiał do marzeń .
Ustawiam się z nr 175.

Pozdrawiam cieplutko.

Agatkas11 pisze...

Witam ja też się zgłaszam choć dopiero początkująca i zaczynam tworze sama dla siebie i znajomych tak dla odstresowania:)
agatka1713@op.pl

KropkaPL pisze...

Ale byłby czad wygrać takie cuudo! to nie cukierachy, to cała cukiernia:D


Pozdrawiam,
Madlen

Sylwia pisze...

aż trudno uwierzyć, że tyle cudowności tutaj czeka :) Big shot, wycinanki ...... Super! Od razu ustawiam się w kolejce!
Pozdrawiam.

Unknown pisze...

Jakie cudne nagrody, nie mogę uwierzyć. Jak tu zrobić, zeby wygrać?
Czekam na losowanie niecierpliwie

Monia Fioletowa pisze...

Ale fajna maszynka ;) Buziaki ;)
fiolety.blogspot.com

Unknown pisze...

i ja sie zapisuje :) http://malami12.blogspot.com/

Na Zielonym Patyku pisze...

Zapisuję się i ja:) Dołączam do grona obserwatorów i już nie mogę doczekać się wyników. Pozdrawiam. Ania z http://na-zielonym-patyku.blogspot.com/

Unknown pisze...

Niewiernym Tomaszem stać bym się nie chciała, ale mało pojęte dla mnie, że tak bez niczego można coś wygrać podając tylko własny e-mail. Wierząc, że cuda się zdarzają, podaje :) ankara0@tlen.pl Abstrahując od nagród muszę przyznać, że zawartość bloga robi nieprzeciętne wrażenie, jestem tu pierwszy raz, ale widzę w tym miejscu rozkoszne dla umysłu źródło inspiracji, więc wrócę z wielką przyjemnością :D

modnaania pisze...

to ja również się zgłaszam , podlinkowany obrazek oczywiście jest
na http://modnania.blogspot.com/

Pozdrawiam :)

Tygrysie sploty pisze...

chętnie zapiszę się do ogonka :)

mamawiki pisze...

Wow jakie słodkie cukiereczki:) To i ja ustawiam się w tej kolejeczce.
Pozdrawiam Monika
http://monika-em.blogspot.com/

Arleta pisze...

Nie może i mnie tutaj zabraknąć :)
Pozdrawiam :)

Paseczkowa pisze...

Wycinanki - to coś co lubię! :)

zofia pisze...

Sama słodycz!!!
Zapiera dech ogrom wszystkiego!
Grzechem byłoby nie spróbować!!!

Unknown pisze...

Ja również się ustawiam w kolejce! Może mi się poszczęści.. jestem dopiero początkująca więc chętnie przyjęłabym nawet wycinanki. Pozdrawiam i życzę powodzenia w zabawie:) m.hlafdiga@gmail.com

Anna Makuch pisze...

Ach cudnie ja też się zapisuję.

zetkaArt pisze...

Cudne Candy ! Blog przejrzałam poczęstowałam się grafikami - na pewno wykorzystam bo są piękne !

zetkaArt pisze...

Cudne Candy ! Blog przejrzałam poczęstowałam się grafikami - na pewno wykorzystam bo są piękne !

Dorotka pisze...

Aż nie mogę uwierzyć, że rozajesz takie cukierasy. Moje największe marzenie. Ustawiam się ładnie w kolejce, a link z banerkiem dostępny na stronce świeci w oczki :)
pozdrawiam cieplutko

vvia pisze...

bardzo chętnie stanę w ogonku:)

Unknown pisze...

fajne, fajne zgłaszam się

Anonimowy pisze...

łał ja też się zapisuje i zostawiam mój email cynka202@wp.pl

calinka pisze...

OMG jestem w szoku ,takie cukierasy!!!

Alutka pisze...

jakie cuda *_* aż się oczy świecą :)

Agnieszka Kamińska - Akami Handmade pisze...

Gdybym zdobyła takie cuda pasja scarperska mogłaby wygrać z pasją beadingową :)
Zapisuję się do kolejki po te wspaniałości
Pozdrawiam, Aga
kulkiniesiulki.blogspot.com

Sylwia pisze...

Obok tylu wspaniałych cuksów nie sposób przejść obojętnie - zapisuje się i ja, choć szczęścia w losowaniach nie mam, ale pomarzyć o wygranej zawsze warto :)

Unknown pisze...

Następna w kolejce po te cudeńka! mam nadzieję, że uda mi się zamieścić tak jak trzeba na moim świeżutkim blogu:) Pozdrawiam

asterek pisze...

Ustawiam się w kolejce :)
http://balagan-asterka.blogspot.com/

«Najstarsze ‹Starsze   1 – 200 z 356   Nowsze› Najnowsze»